  Bilder från Billund 2000

Bättre sent än aldrig... :o) (URL) fanns så mycket stort och imponerande, men jag beslutade mig för att försöka fånga små cooliga detaljer. Mycket av det som rör sig är imponerade just därför att det rör sig - därför går det inte så bra att fånga (...) (24 years ago, 24-Feb-01, to lugnet.loc.se)

  Re: Bilder från Billund 2000

Hej Tore!! Roliga bilder! Jag hade aldrig dags att lägga mina bilder på web (vad betyder engelska ordet "scan" på svenska?). Jag bara fick min ny domainname "kungstorget.nu", så snart ska jag dela mina Legoland Billund bilder också... Jag har några (...) (24 years ago, 25-Feb-01, to lugnet.loc.se)

  Re: Bilder från Billund 2000

"Tore Eriksson" <tore.eriksson@mbox3...wipnet.se> skrev i meddelandet news:3A97C619.20D7DF...pnet.se... (...) Härligt att se de här grejorna igen (och många nya med...)! Jag tror jag ska ta fasta på ditt motto :-) Nu måste jag bara hitta en scanner (...) (24 years ago, 25-Feb-01, to lugnet.loc.se)