    Robotar —Tobias Möller
   Är det någon som kan ge mig tips på hur man bygger funktionella/häftiga/innovativa robotar? Jag är verkligen dålig på det, kan inte ens bygga en bra robotarm. De enda robotar som fungerar bra för mig är de där små bilarna, som svänger när de stöter (...) (24 years ago, 27-Sep-00, to lugnet.loc.se)

        Re: Robotar —Robert Tj
   (...) Om man tycker att man kan bli bättre på något så brukar det i största allmänhet vara bra att träna på olika sätt och att titta på bra exempel. Brukar du titta i mindstorms innovations-databas, där finns nog exempel på det mesta i robotväg (...) (24 years ago, 27-Sep-00, to lugnet.loc.se)