Re: ViLUG
Newsgroups:
lugnet.loc.se, lugnet.loc.no, lugnet.loc.dk
Date:
Wed, 27 Sep 2000 09:27:38 GMT

Jag tycker inte att vi överdriva med hemsida osv. I alla fall inte till en
början.

En klubbsida med info och länkar till medlemmarnas egna hemsidor.
Webplats till de som inte har det. Lite FAQ's för nordbor som är nya
så de hittar hit till news.lugnet.com.

En god början skulle vara att träffas och diskutera Lego, och diskutera en
eventuell klubb.

Utmärkt. Man kan ta en endagars meeting t.ex. så slipper man anordna
med logi och sånna saker.

Jag röstar för en ganska central ort i Sverige, central som i "mitt i
där alla bor" och inte mitt i geografiska Sverige (Östersund).

Jag bor 2,5h från Stockholm i Ludvika, södra Dalarna. Kan det bli bra?
Annars reser jag gärna :)