Re: NORDLUG
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 11 Nov 2000 10:02:22 GMT

Joakim Olsson skrev i meddelandet ...

OK, vem har en kartbok kvar från mellanstadiet, som kan märka ut våra
boplatser och märka ut centrum?

Det är givetvis Eskilstuna som är centrum (i det här fallet som i alla andra
:-))), men jag vet inte när jag hinner ordna någonting.

Det skulle vara efter nyår i så fall, innan skolorna börjar, kanske...

Jag kan säkert klämma in fyra nattgäster, och fler till om egen luftmadrass
el. dyl. medtages (alla i gillestugan).

Ett villkor är att städhjälp erhålles efter avslutat samkväm, och att inte min
fru ska behöva laga mat... (Och att mycket Lego blir 'kvarglömt' :-)

OBS: Varning för barn! Johannes (13.5), Jonatan (11) och Jenny (2) kommer
garanterat att vilja vara med.

--
Anders Isaksson, född i Mjölby, men insåg redan förra seklet att det är i
E-tuna det händer någonting,