Re: Space Shuttle
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 27 Sep 2000 09:21:39 GMT

Välkommen :)

Vad får jag se när jag kommer in, om inte 8480 Space Shuttle för 499:-.

Gaaah!

Jag vill oxå :( Köpte min för 998:- och funderar på att köpa en till,
det är nog den bästa Technic modellen genom tiderna!

Bara för att jag vart avis ska jag spä på din ångest, du skulle köpt
ControlCentern ;)

http://news.lugnet.com/db/inv/?n=259

Du missade bara 1080 härliga bitar i mestadels svart och grått...

Kan det bli för mycket med stora kartonger? Jag köper bara de stora,
känns som det är mer bitar för pengarna...

Tycker dock inte Silver Champion är värd 1900:-, kanske köper en till
space shuttle och super street om jag ser dem till ett rimligt pris
någonstans. Det är sanslöst vilka prisskillnader det kan vara...