Re: 8428??
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 26 Sep 2000 15:30:11 GMT

"Tobbe Arnesson" <tnt@arnesson.nu> wrote in message
news:39d072e8.330833593@lugnet.com...
Det är högintressant, här i Göteborg sålde de ut dem för 399:- (med CD)
men jag var för sent ute.

Jag säger till om de rear dem :)

Annars har jag en polare som har en del känningar i Götet, de kanske
åker emellan ngn. gång. Men den är för dyr i mitt tycke...

Japp, den är lite dyr till vad man får

/Martin