Re: 8428??
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 20 Sep 2000 06:22:32 GMT

Nån som har satsen 8428 Turbo Command över??

http://guide.lugnet.com/set/8428

Är intresserad av att köpa den i så fall

/Martin

Tror jag såg den rejält read på ICA Maxi i Norrköping - men jag har ju • haft fel förr... :/

--
Tore Eriksson
Sweden

Bor du i närheten, det är en bit härifrån (Göteborg), eller finns det någon
annan som bor i närheten??

/Martin