Re: 8428??
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 26 Sep 2000 09:38:43 GMT

Tvärtom, 8432 har ingen CD.
http://guide.lugnet.com/set/8432

Soory, my mistake....
Kollade inte upp det där så noga.

Det finns 8 stycken 8428 (den med CD) på leksaksaffären här i Ludvika.
De vill ha 749:- styck för dem. Troligen listpriset. Men de rear dem
troligen snart iom att de är så många och så gamla. Jag tänkte
inventera dem lite mer ingående om det kan vara intressant? De har
bl.a. några äldre rymdlego set med upp till 40% rabatt som legat ett
bra tag, jag köpte upp allt Technic LEGO de hade rabatt på, bl.a. 8479
BarCode Truck med 30% :) I övrigt är de förbannat dyra på alla
leksaker.

Det är högintressant, här i Göteborg sålde de ut dem för 399:- (med CD)
men jag var för sent ute.

Jag är på jakt efter en sån till min Tow Truck.

Så om nån ser en säg till...

/Martin