Re: Twin Peaks. Jag vet Off-topic!!!!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 28 Aug 2000 05:45:50 GMT

Tänkte bara meddela att jag fått tag på avsnitten på amazon.com

/Martin Eriksson

"Martin Eriksson" <maeron@telia.com> wrote in message
Jag vet att detta kanske inte riktigt rätt ställe att ställa frågan men
jag gör det ändå.

Är det någon som har Twin Peaks avsnitt 21,22 och 23 (11:e,12:e och 18:e
augusti) inspelade????

Jag betalar för att få tag i dem.....

Vi var på semester å mammsen skulle spela in dem (vi har ju alla andra
inspelade) å hon grejjade
inte det riktigt, så om nån är intresserad av det som gick på kanal 5
samtidigt som Twin Peaks
gick ovanstående datum kan vi helt enkelt bara byta.

Med stor förhoppning
Martin Eriksson