Subject:
Twin Peaks. Jag vet Off-topic!!!!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 26 Aug 2000 07:56:14 GMT

Jag vet att detta kanske inte riktigt rätt ställe att ställa frågan men
jag gör det ändå.

Är det någon som har Twin Peaks avsnitt 21,22 och 23 (11:e,12:e och 18:e
augusti) inspelade????

Jag betalar för att få tag i dem.....

Vi var på semester å mammsen skulle spela in dem (vi har ju alla andra
inspelade) å hon grejjade
inte det riktigt, så om nån är intresserad av det som gick på kanal 5
samtidigt som Twin Peaks
gick ovanstående datum kan vi helt enkelt bara byta.

Med stor förhoppning
Martin Eriksson