Re: Att beställa från LEGO Service
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 16 Aug 2000 11:28:58 GMT

Jag följer upp denna tråd så fort jag fått grejjerna!

Hejsan hoppsan!

Nu har jag fått min bestälning. Jag beställde i fredags närmare kl. 16
så jag tycker de jobbat fort (det är idag onsdag). Ingenting saknades.
Jag beställde följande:

Nummer Beskrivning Pris
5108   Cylinder    31:-
5109   Hoses       41:-
5116   Cyl. Small  32:-
5117   Compressor  41:-
5120   Polarity    64:-
5229   Gearset     49:-
5278   Links       41:-
5282   Tires       64:-
5288   Gearbox     41:-
5295   Steering    41:-

Priserna är per styck i svenska kronor inklusive moms och tabellen ser
bra ut i Courier :)

Det följde med en lista med vad jag beställt och hur mycket pengar jag
är skyldig och ett post- resp. bankgiro jag kan sätta in dem på.

På listan står tryckt längst ned:

"E-MAIL: Svierge@europe.LEGO.com"

Notera att det inte var *jag* som skrev fel där :) Men det kan vara
bra att veta hur man når dem via mail, jag skulle dock rättstava
adressen lite :P

/Tobbe - http://lego.arnesson.nu