Subject:
Lego säljes
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 13 Aug 2000 22:05:58 GMT

Ok, inte köp & sälj... Men vafan...

Jag har köpt en ny, fast mindre lägenhet. Allt Lego får dessvärre inte plats
& därför tänkte jag sälja av en del.

3402 Stand with Lights (2 st)
3403 Fans' Grandstand with Scoreboard
3408 Super Sport Coverage
3409 Championship Challenge

4930 Rock Raiders
4970 Chrome Crusher

6520 Mobile Outpost

Finns det intresse har jag möjligen även vissa Star Wars Lego-modeller
över... Måste bara se lite hur mycket av allt jag faktiskt har plats med.
Man vill ju inte direkt sälja av...

Är någon sugen så maila.

T.

ps. Tore, den kommer, jag lovar... :)