  Prisjämförelser

Yo! Jag har jämfört priser på ett antal större butiker och ett antal kända LEGO-byggen. De stora matbutikerna har visserligen LEGO men deras utbud är så dåligt att ingen av de utvalda byggena fanns med i deras sortiment. Jag kan inte säga att (...) (25 years ago, 14-Oct-99, to lugnet.loc.se)

  Re: Prisjämförelser

Är det Stockholm det gäller? Här i Eskilstuna finns bara 'dyra' Stor & Liten, och ännu dyrare småaffärer. Jag har hittat hyggliga priser på Lekhuset i Norrköping, c:a 10-30% lägre än S&L beroende på modell (det är ju en bit att åka också), men ditt (...) (25 years ago, 14-Oct-99, to lugnet.loc.se)

  Re: Prisjämförelser

(...) Nej, det här är Linköping. Vi har ett par lekbutiker kvar att utreda, men just nu är jag inte hemma. (...) än (...) Jag har inte hunnit kolla Norrpeking än, men jag får väl ta mig dig. 4 mil är inte hela världen. Jag kan meddela att Knalleland (...) (25 years ago, 15-Oct-99, to lugnet.loc.se)

  Re: Prisjämförelser

Eric Hampusgård skrev i meddelandet ... (...) Aha! Där passerar jag ju alltsomoftast (född i Mjölby, men slå mig inte för det) -- Anders Isaksson, Sweden BlockCAD: (2 URLs) (25 years ago, 15-Oct-99, to lugnet.loc.se)

  Re: Prisjämförelser

I Stockholm, eller Lidingö som ligger nära, finns en butik som heter "Mest på lek" där de säljer Leogo. Jag tror att de säljer de emsta, jag har iallafall aldrig saknat något där. De har låga priser, till exempel när jag köpte min Y-Wing & (...) (25 years ago, 16-Oct-99, to lugnet.loc.se)

  Re: Prisjämförelser

Kul å se fler svenska aktiva på lugnet. Min gamla (norska) kollega på Sykes i Sverige har kollat upp Stor & Liten i Göteborg. "The Big & Small stroy checks out! 1995 for the basic set, 899 for the droid something. Cool! They even had it in (...) (25 years ago, 26-Oct-99, to lugnet.loc.se)