Re: Prisjämförelser
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 15 Oct 1999 20:37:31 GMT

Är det Stockholm det gäller?

Nej, det här är Linköping. Vi har ett par lekbutiker kvar att utreda, men
just
nu är jag inte hemma.

Jag har hittat hyggliga priser på Lekhuset i Norrköping, c:a 10-30% lägre • än
S&L beroende på modell (det är ju en bit att åka också), men ditt Sagoland
slår det ju inte :-((

Jag har inte hunnit kolla Norrpeking än, men jag får väl ta mig dig. 4 mil
är
inte hela världen.

Jag kan meddela att Knalleland i Borås inte heller har några låga priser. De
hade inga gamla modeller mer än Rymdskytteln som de hade mage att ta 1500
pix
för. Hutlöst. I övrigt följer de riktpriserna i legokatalog 1999. Tråkigt.

Dagens restips: Inte Borås, fast det inte ens regnar idag. =)

// Purjo