Re: Prisjämförelser
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 16 Oct 1999 05:33:43 GMT

I Stockholm, eller Lidingö som ligger nära, finns en butik som heter "Mest
på lek" där de säljer Leogo. Jag tror att de säljer de emsta, jag har
iallafall aldrig saknat något där. De har låga priser, till exempel när jag
köpte min Y-Wing & TIE-fighter där så fick jag 40 kronors rabatt. Men de har
inte alla set, när jag skulle köpa 6420 där så hade de den inte. (Den kostar
iof bara 27 kronor, men en rabatt är alltid en rabatt)

--Tobias