Re: Barnens Drömstad - event i Sverige i oktober
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 14 Aug 2008 09:59:58 GMT

LEGO 50 år vilket kommer finnas mycket mtrl om. Jag har sett materialet som
kommer att sättas upp, bla coola vägg-banners!, och det är snyggt och seriöst.

Får man ta med sig dessa banners hem sen? ;)

Dessutom kommer det att annonseras hårt om detta vilket nog gör att det kan bli
en "start" för större LEGO events här i Sverige vilket vi säkert kan få nytta av
framåt.
De "500 kronorna" du skrev är ju egentligen ca 620 kr då det är 500 danska per
dag. Och det är ju nästan ex en 10187 Volkswagen Beetle!

Micke

Det är ju sant. Glömde ju att det var Danska Kronor vi pratade om. Synd bara att
man inte bor i närheten av någon av dessa platser. De borde ha fixat någonting
lite längre norrut också tycker man. Typ Umeå eller Skellefteå skulle inte ha
varit helt fel. :(

/Johan