Re: Barnens Drömstad - event i Sverige i oktober
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 11 Sep 2008 20:00:31 GMT

Lite mer info: Hej igen!

Här är lite mer info om helgerna 4-5 & 11-12 oktober: Borlänge - FramtidsMuseet är öppet Lördag - Söndag 12-17, tid för oss lämpligen en stund innan & efter. Uppsala - Gustavianum är öppet Lördag - Söndag kl 11-16, tid för oss lämpligen en stund innan & efter. Stockholm - Tekniska Muséet är öppet Lördag - Söndag kl 11.00-16.30, tid för oss lämpligen en stund innan & efter.

Länkar: Tekniska Muséet Sthlm http://www.tekniskamuseet.se/templates/StartPage.aspx?id=30

Uppsala & Universitet http://www.gustavianum.uu.se/node149

FramtidsMuseet i Borlänge http://www.framtidsmuseet.se/lego_verksamhet.html

För er som kan vara med behöver jag snarast mer information om er, nämligen: Vilken stad ni kan vara med på Vilka dagar ni kan vara med på Namn/adress Tfn-nummer Personnummer och ev behov av hotel & milersättning.

Detta för att LEGO ska kunna bokföra oss och vi få vår ersättning. Pm:a mig eller mejla!

MVH

Micke

http://www.eurobricks.com/forum/index.php?s=&showtopic=20378&view=findpost&p=357734