    Re: Någon som vill hjälpa LEGO mappa SweLUG? —Anders Isaksson
   (...) Dito. Planerar ni någon visit i Eskilstuna (Parken Zoo t.ex) under sommaren så hör av er. Det går alltid att ordna ett litet minimöte :-) (17 years ago, 29-May-07, to lugnet.loc.se)

        Re: Någon som vill hjälpa LEGO mappa SweLUG? —Andréas Rootzén
   (...) Jag ser mig som medlem av Swelug iaf. Har haft lite mycket att göra men hoppas verkligen att det blir ett möte till hösten om fler så önskar. Grabbarna börjar bli mogna att följa med snart...om några år eller så. Funderar på om de skulle få (...) (17 years ago, 29-May-07, to lugnet.loc.se)

        Re: Någon som vill hjälpa LEGO mappa SweLUG? —Jonas Lindbärg
     (...) Har vi ens något SweLUG? Jag vore hur som helst intresserad av att vara en del av det... men hur många andra finns det..? // Jonas (17 years ago, 30-May-07, to lugnet.loc.se)

        Re: Någon som vill hjälpa LEGO mappa SweLUG? —Joel Larsson
     (...) Jag har visserligen bara varit på ett enda SweLUG-möte, men räknar mig nog ändå som medlem. (...) En träff i höst vore inte dumt - själv bor jag bara i Sverige i fem månader till. (...) Mer yta behövs det alltid. =) Jag har för första gången (...) (17 years ago, 30-May-07, to lugnet.loc.se)

        Re: Någon som vill hjälpa LEGO mappa SweLUG? —Tommy Larsson
     Eftersom jag var med på den allra första svenska Lugnetträffen hemma hos Isakssons, så räknas jag väl som hedersmedlem i SweLUG? ;-) Tyvärr har dock mitt lego blivit magasinerat när jag flyttade till Skövde för att plugga och fick för trångt för (...) (17 years ago, 31-May-07, to lugnet.loc.se)

        Re: Någon som vill hjälpa LEGO mappa SweLUG? —Johan Vettefors
     Hej! Som något av en veteran vad det gäller träffar med 5 stycken så här långt så är jag definitivt sugen på en träff. Då senaste träffen hölls hösten 2005 börjar det bli ett tag sen. Skulle vara kul att träffa er igen. Johan (17 years ago, 1-Jun-07, to lugnet.loc.se)

        Re: Någon som vill hjälpa LEGO mappa SweLUG? —Henrik Johansson
   Hej på er! Var några år sedan jag skrev något här sist. Smygger mig in och läser nån gång ibland dock. Och en träff har jag varit på också, fick pris som "årets rookie" :) Tyvärr ligger LEGO-hobbyn på is just nu. Jag har inte nog med plats i min (...) (17 years ago, 20-Jun-07, to lugnet.loc.se)