Subject:
Frågor ang. Droid Development Kit
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 28 Jan 2000 18:21:57 GMT

Korkad fråga från en icke insatt: Min lokale leksakshandlare har satt
ned priset på Droid Developer's Kit fån 1199:- till 799:-. Som tidigare
nämnt funderar en kollega till mig på att köpa RIS till sin son. När jag
tipsade om rean, blev han först entusiastisk, men sedan undrade vi om
DDK är "stand-alone" eller om det är en komplettering till RIS.

Kan någon insatt svara (helst kort och utan allt för mycket
"nysgruppstyckande") om DDK är lämpligt som startpaket eller ens
fungerar utan RIS? Vad kan man göra med setet - och kanske framför allt:
vad kan man inte göra? (Ofta då man köper ett mindre set, blir man mest
frustrerad på vad man kan med de större...)

Tack på förhand,
/Tore