    Re: Jag hade ju lovat mig själv... —Tommy Eriksson
   (...) Fast den är inte helt utan brister. TEX motorn. Vem fasen fick idén att sätta en motor som hör hemma i snabba bilar i en kranarm. Den kräver ett antal kugghjul för att växlas ner och ljudet den gör är inget trevligt. Det finns dessutom 2 såna (...) (19 years ago, 19-Sep-05, to lugnet.loc.se)

        Re: Jag hade ju lovat mig själv... —Tommy Eriksson
   Jag blev klar med kranen i går kväll så jag fortsätter med recensionen. Kranen är förvånansvärd kompakt trots alla funktioner men inte så lång som jag hade hoppats. Dessutom ser det ut som att tredje steget skulle kunna skjutas ut cirka 10 cm mer (...) (19 years ago, 22-Sep-05, to lugnet.loc.se)