    Lugnet.com —Andréas Rootzén
   Var nått för ett tag sedan att lugnet skulle läggas ner...? Någon som har hört mer eller har en sammanfatting? Försökte läsa mig till orsaker och hur seriöst det var men jag kom inte fram till nått vettigt. (19 years ago, 3-Aug-05, to lugnet.loc.se)

        Re: Lugnet.com —Tommy Eriksson
     (...) Lugnet läggas ner!!!!!!! Vad läste du. Jag hoppas verkligen inte lugnet försvinner. (19 years ago, 3-Aug-05, to lugnet.loc.se)

         Re: Lugnet.com —Olof Dahlberg
     (...) Läggas ner och läggas ner, tja, vad jag har förstått ligger det till ungefär så här: de två som startade LUGNET, Todd och Suzanne, har inte längre tid eller lust att fortsätta hålla i det hela (för stor mängd arbete att hålla igång en sådan (...) (19 years ago, 3-Aug-05, to lugnet.loc.se)

         Re: Lugnet.com —Andréas Rootzén
     (...) Tack för den sammanfattningen...håll mig gärna uppdaterad på den fronten om det är nått jag borde veta....är mest ute och kollar här och på sidmenyn på förstasidan om det inte är nått speciellt jag letar efter...det skrivs ju en hel del och (...) (19 years ago, 3-Aug-05, to lugnet.loc.se)

         Re: Lugnet.com —Anders Isaksson
     (...) Jo, allt kan man ju inte hänga med i, men följande grupper anser jag vara väsentliga :-) .admin.general - för alla små trevliga gräl (hamnar här förr eller senare, oftast senare) .announce - man vill ju hänga med... .build - eftersom det är (...) (19 years ago, 3-Aug-05, to lugnet.loc.se)

         Re: Lugnet.com —Tommy Eriksson
     Håller mig helst ifrån general. Grälen som du pratar om känns nästan som världskrig ibland och jag blir bara på dåligt humör när jag läser där. Dessutom kan man få för sig att allt lugnet handlar om är att tjafsa vilket ju inte är fallet. De få (...) (19 years ago, 4-Aug-05, to lugnet.loc.se)

        Re: Lugnet.com —Anders Isaksson
   (...) Jag tror Olof pekade på rätt post, kontentan av det hela är väl (bl.a.) att lugnet tillhör Suz (och Todd, lite grand) Todd har varit mer eller mindre ute de senaste åren (verkligheten har tagit över - han har ett riktigt jobb). Suz har varit (...) (19 years ago, 3-Aug-05, to lugnet.loc.se)

        Re: Lugnet.com —Tobbe Arnesson
     (...) Jag kan kanske ordna ett subforum till detta: (URL) (där mitt nästa inlägg blir nummer 10.000 *harkel*) Man kanske skulle ta en kopia på alla sidor jag skapat här utifall att... /Tobbe (19 years ago, 4-Aug-05, to lugnet.loc.se)

         Re: Lugnet.com —Andréas Rootzén
     (...) Gillar själv uppbyggnaden på denna typen av forum: (URL) av många olika typer av intressen eller diskussioner. Det går att forma ungefär som man vill ha det och jag antar att det är fritt eftersom så många har det och bör vara lätt att (...) (19 years ago, 4-Aug-05, to lugnet.loc.se)

        Re: Lugnet.com —Olof Dahlberg
   (...) Nu verkar det som en riktigt bra lösning har fallit på plats: (URL) (19 years ago, 15-Aug-05, to lugnet.loc.se)