Re: Lugnet.com
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 4 Aug 2005 08:07:02 GMT

Håller mig helst ifrån general. Grälen som du pratar om känns nästan som
världskrig ibland och jag blir bara på dåligt humör när jag läser där. Dessutom
kan man få för sig att allt lugnet handlar om är att tjafsa vilket ju inte är
fallet.

De få gånger jag varit där har jag fått uppfattningen att folk spenderar allt
för mycket tid på sånt som varken har med hobbyn att göra eller för den delen
ens är bra för den. Visst alla tycker inte lika men det är ju en hobby vi
snackar om inte mänsklighetens överlevnad.