  .loc.se-sidan

Vem är det som sköter uppdateringen av loc.se:s förstasida? Jag bara såg just nu att den senaste modellen som stod där är över ett år gammal.. Är den bara ouppdaterad eller har vi svenskar byggt så lite det senaste året? //Joel (19 years ago, 1-Jun-05, to lugnet.loc.se)

  Re: .loc.se-sidan

(...) Tja... Så här långt har jag kommit på min Catalina: (URL) Inte jättelångt :) Förresten fyller jag år idag, och, som traditionen (från förra året) bjuder, imorgon bär det iväg till LEGOLAND! Gissa om det blir shopping, det kommer nämligen att (...) (19 years ago, 1-Jun-05, to lugnet.loc.se)

  Re: .loc.se-sidan

(...) Då får vi säga ett stort grattis i efterskott till Olof och hoppas att du har en trevlig dag...ska kanske försöka införa er tradition även här till nästa eller nästnästa...eller...osv...vi får se när barnen är stora nog så att man kan motivera (...) (19 years ago, 3-Jun-05, to lugnet.loc.se)

  Re: .loc.se-sidan

(...) That would be me. Men jag har inte haft så mycket tid över för det här stället på ett tag :/ (...) Svaret är "ja" på båda frågorna :-D /Tobbe (19 years ago, 7-Jul-05, to lugnet.loc.se)

  Re: .loc.se-sidan

Jag skulle ha postat en modell men den blev som bekant raderad. Jag tror jag kan återskapa den men det blir senare. Jag har spånat på en del modeller bla nått radiostyrt men har inte haft tid att börja än. Håller just på och rensar och sorterar (...) (19 years ago, 8-Jul-05, to lugnet.loc.se)