Re: .loc.se-sidan
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 1 Jun 2005 16:47:42 GMT

In lugnet.loc.se, Joel Larsson wrote:
Vem är det som sköter uppdateringen av loc.se:s förstasida? Jag bara såg just nu
att den senaste modellen som stod där är över ett år gammal.. Är den bara
ouppdaterad eller har vi svenskar byggt så lite det senaste året?

//Joel
Tja...
Så här långt har jag kommit på min Catalina:
<http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=130768>
Inte jättelångt :)
Förresten fyller jag år idag, och, som traditionen (från förra året) bjuder,
imorgon bär det iväg till LEGOLAND!
Gissa om det blir shopping, det kommer nämligen att regna hela tiden vi är där
enligt prognosen, så det blir till att leka inne :-)
Rapport när jag kommer hem.
Jag kunde kanske tänka mig en resa till senare i år, kanske ett samkör?
Om man hyr en minibuss och är några stycken som delar på körandet kan man kanske
komma dit relativt billigt? Och ha plats för massor av fynd, det var visst rätt
bra förutsättningar i höstas enligt rapporter här på LUGNET.
Nå, nu skall jag äta tårta.
Olof