Re: .loc.se-sidan
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 8 Jul 2005 09:09:38 GMT

Jag skulle ha postat en modell men den blev som bekant raderad. Jag tror jag kan
återskapa den men det blir senare. Jag har spånat på en del modeller bla nått
radiostyrt men har inte haft tid att börja än.

Håller just på och rensar och sorterar filer i datorn, sedan är det dags att
kolla igenom bokmärkena. Har en massa som går till hemsidor som kanske inte ens
finns längre. Sedan blir det ett riktigt nöje, fixa etiketter till alla
Legolådor. Det lär ge mig lite att göra men det måste bli gjort innan jag börjar
bygga. Har svårt att hitta det jag vill ha.

Lyckligtvis har jag lite ont om pengar just nu så jag lär inte köpa mer Lego på
en stund, alltså borde jag inte behöva sortera om nått. Får man hoppas. :)

Fast det vore ju kul om det kunde hända lite mer på loc-sidan. Kom igen nu ni
som är lediga. Ligg inte och lata er i hängmattan utan jobba lite. :)