  Har någon RIS?

Jag fick det i julklapp (Hurra!) och har edan byggt flera stycken robotar. Har ni några idéer på vad jag ska bygga härnäst? Jag bygger bara stående robotar med ögon, men jag vet att man kan bygga så mycket mer. Hur fungerar "samarbetet" mellan två (...) (25 years ago, 31-Dec-99, to lugnet.loc.se)

  Re: Har någon RIS?

(...) Grattis! Robotar med ben är ganska populära. Kolla in (URL) för där finns många länkar till olika projekt. Kolla särskilt in Jin Satos hemsida, vars adress jag inte har tillgänglig just nu. (...) Det verkar vara det som gäller. Jari (25 years ago, 1-Jan-00, to lugnet.loc.se)

  Re: Har någon RIS?

Jari Pyyluoma skrev i meddelandet ... (...) Tja, ben är inte riktigt vad mina robotar använder. Konstruktionen är som en bil utan framhjul, ställd på högkant, med ett stödhjul. Det ser väldigt fint ut när en sådan robnot svänger. (...) de (...) Ja. (...) (25 years ago, 8-Jan-00, to lugnet.loc.se)