Subject:
Har någon RIS?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 31 Dec 1999 11:27:23 GMT

Jag fick det i julklapp (Hurra!) och har edan byggt flera stycken robotar.
Har ni några idéer på vad jag ska bygga härnäst? Jag bygger bara stående
robotar med ögon, men jag vet att man kan bygga så mycket mer.

Hur fungerar "samarbetet" mellan två RCX-enheter? Går det bara ut på att de
skickar nummer till varandra hela tiden?

--Tobias