Re: Betalningsalternativ för s@h
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 8 Feb 2005 09:31:37 GMT

"Tommy Eriksson" <tommye1@NOSPAMbredband.net> wrote in message
news:IBL5pv.Ar6@lugnet.com...

Så här säger nordea om bankkort. "Du måste vara över 18 år och ha ett
Personkonto med en månatlig insättning för att ansöka om Bankkort Visa • eller
MasterCard"
Månatlig ersättning betyder lön inte aktivitetsstöd, jag har frågat • banken.
Håller med om att det är konstigt att jag inte kan få kort eftersom jag • har
electronkort som jag handlar på. perfekt att ha när man inte vill dra på • en
massa pengar. Jag såg inget om något "betalkort" på nordeas hemsida, en • länk
vore trevligt.

Här är en länk:
http://www.nordea.se/sitemod/default/widecarea.aspx?pid=205694&strcorecontentarea=475

Månatlig ersättning är just månatlig ersättning, oavsett vad den består av.
Prata med en annan person på banken, eller ett annat kontor. En del
Nordea-tanter kan ha kvar den gamla statliga översittartendensen..
/J