Subject:
Betalningsalternativ för s@h
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 7 Feb 2005 22:22:42 GMT

Har tänkt att beställa ett par saker från s@h om ett tag men har ett problem. Då
jag är arbetslös så kan jag enligt banken inte skaffa visakort och det måste man
ha för att handla där. Finns det inga andra alternativ.

Jag har nordeas internettjänster men kan inte använda dom fullt ut eftersom jag
saknar visakort. Ändå skaffade jag de tjänsterna bara för att kunna betala via
internet. Suck. Undrar om det går att betala med paypal.

Det jag tänkte beställa är: håll i er nu
3D Pumpkin Pack K3731
Hade tänkt redan i höstas men kunde inte av skäl jag just nämnt

Imperial Star Destroyer™  10030
Kommentarer överflödiga! Morsan lär inte gilla att jag drar hem en så stor
modell men jag bara måste ha den innan den försvinner. :)

RIS 2.0 Remote Control and Sensor Kit K9911
Vill ha en till rcx och nyare programvara. Synd att man måste köpa alla de andra
delarna också.