    Re: Jo intensivt och trevligt var det... —Olof Dahlberg
   (...) Tack för en väldigt trevlig helg, vad kul att det blev en bro till slut! Vi ses nästa gång. Olof (20 years ago, 15-Nov-04, to lugnet.loc.se)

        V-länkar på Catalina-vingen. —Eric Hampusgård
   Hej Olof Skulle du kunna ta ett foto på respektive implementation av Catalinans upp- och ner-fällning av pontonen. Jag skulle vilja se lite hur du har tänkt. Du hade ett litet problem med att hitta en bit för att sänka den inre V-gaffeln lite i den (...) (20 years ago, 15-Nov-04, to lugnet.loc.se)

        Re: V-länkar på Catalina-vingen. —Olof Dahlberg
   (...) Här är en bild på hur det ser ut på en riktig: (URL) sköts av en elmotor, som snurrar på en skruv, som drar i den lilla spaken man ser fäst mitt på, där V-en möts. Det, i originalkonstruktionen, som är minst lätt att få till, i detta lilla (...) (20 years ago, 16-Nov-04, to lugnet.loc.se)