  Re: Jo intensivt och trevligt var det...

(...) Tack för en väldigt trevlig helg, vad kul att det blev en bro till slut! Vi ses nästa gång. Olof (20 years ago, 15-Nov-04, to lugnet.loc.se)

  V-länkar på Catalina-vingen.

Hej Olof Skulle du kunna ta ett foto på respektive implementation av Catalinans upp- och ner-fällning av pontonen. Jag skulle vilja se lite hur du har tänkt. Du hade ett litet problem med att hitta en bit för att sänka den inre V-gaffeln lite i den (...) (20 years ago, 15-Nov-04, to lugnet.loc.se)

  Re: V-länkar på Catalina-vingen.

(...) Här är en bild på hur det ser ut på en riktig: (URL) sköts av en elmotor, som snurrar på en skruv, som drar i den lilla spaken man ser fäst mitt på, där V-en möts. Det, i originalkonstruktionen, som är minst lätt att få till, i detta lilla (...) (20 years ago, 16-Nov-04, to lugnet.loc.se)