Re: Pneumatikslang
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 31 Oct 2004 00:11:07 GMT

Eh...beställdes det någon slang till mig?
Skrev att jag ville ha men sedan han jag inte svara inom tidsramen för
beställning så jag bara undrar hur jag tolkades med.
Har varit på utbildning så jag har saknat uppkopplingsmöjligheter...är det
beställt till mig så tar jag det gärna och är det det inte så tar jag gärna
några meter om någon kan avvara.

MVH
Andréas