Subject:
Pneumatikslang
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 21 Oct 2004 20:32:19 GMT

Hej allihopa.

Har sett lite moc:s som använder transparant pneumatikslang och undrar var man
skulle kunna köpa sådan här i sverige ...eller vanligt slang för den delen som
passar. Skulle vilja köpe en större mängd och känner inte att det är ett måste
att Lego ska ha tillverkat den.

Någon som har något tips?

MVH
Andréas Rootzén, Jönköping

PS Alla som tycker att de är galna nog att ta sig hit är hjärtligt välkommna
till Jönköping 13-14 nov för en helgs legobyggande mm. DS