Re: Omdesign av sets och inventories på peeron
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 10 Mar 2004 15:44:28 GMT

"Ralf Jonasson" <raffej@telia.com> wrote in message

Hmm.. då blir det Symmetri och vackert LEGO-bygge.. bättre blir det inte..
:-)

Det låter bra.

Jag har ju byggt själv och på så sätt haft koll på vad som ska vara med så • det
är ingen risk. Nån aning om varför LEGO gör(gjorde) på det här sättet?

Bra fråga.. de har alltid skickat med x antal extra bitar. Vet inte varför,
men de får gärna fortsätta med det.

Menar du allvar? I så fall förstår jag om du hade det jobbigt...Vad gjorde • du om
det försvann någon bit? Du kunde väl inte skaffa en ny?

Jepp.. som sagt. Man var rätt så irriterad ett tag, men det gick över med
tiden. Till slut så låg alla modeller i den stora Lego-högen ändå, speciellt
eftersom man hade bröder som inte hade samma "läggning" som mig. När jag
sorterar bitar så sorterar jag inte bara efter färg och form utan även efter
skick. =)
/J