Subject:
Tillbaka...
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 4 Dec 2003 17:21:59 GMT

Hej!
Jo jag tänkte bara berätta att jag är tillbaka från min "mörka era" då jag
endast tillbringade min kreativa tid med att skjuta bort lego och istället
ägnade mig åt att spela "MW:Dark Age" som för övrigt är helt ok.
Hoppas att det blir mer byggande nu, har ett par skisser klara än så länge.

Tänkte även passa på att välkomna Andreas som ende (så vitt jag vet)
Brikwars-spelande svensk, välkommen!
Ha det bra

MVH Sebastian