Subject:
Välkommen Andreas!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 4 Dec 2003 15:10:06 GMT

Välkommen till Lugnet och loc.se!

Andreas Rootzén från Jönköping:
http://www.lugnet.com/people/members/?m=2240

Andreas skriver (i mail):
"Halloj...jag e ny medlem på Lugnet och skulle gärna vara med på någon träff
om det blir någon av i Sverige...har lite taskigt med tid men viljan finns.
Såg att det var något på gång nu i vår.

Du får gärna lägga till mig på listan över svenskt legofolk...min
hemsida är
på uppbyggnad men där kommer jag ha mina sidor så småningom...har börjat
jobba på det och det kommer en hel del Brikwars så småningom med lite annat
smått och gott."

Såg även ett tokigt namn på listan över nya medlemmar:
http://www.lugnet.com/people/members/?m=2250

:)

Hälsar,