Re: Välkommen Andreas!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 5 Dec 2003 09:49:17 GMT

Tack...försökte lägga upp ett eget meddelande för några dagar sedan men man var
av någon anledning tvungen att bli godkänd för att få posta...skulle det inte
räcka att logga in och ge medlemnummer...för det är väl samma sida..?
Jaja nu e jag godkänd iaf...och klistrar in de jag skrev här nedan..är lite off
nu några dagar då biljetterna släpps på måndag och jag gillar SOR.

Tack för välkomnandet.

Hejsan allihopa...har inte helt satt mig in i hur allt funkar och hur man får
upp det man vill visa eller hur man får ner det man vill komma åt i allt men nu
är jag iaf medlem.
Har använt sidan i några år men inte riktigt fått tummen ur...nu på fars dag
dock så fick jag medlemsskapet av min son.
Om det händer nått kul i Sverige så skulle det vara kul att delta...vet inte om
det alltid går men kul vore det.
Mina legointressen är mest Riddar Pirat och Tecknic...samt Brikwars och då med
riddare eller pirater.
Håller på att jobba på min sida där jag även kommer lägga upp en del
Brikwarsomgångar och en del jag byggt...inte så mycket mer än startsida med
länkar än så länge men jag jobbar på det.

Skulle vara kul att lära känna er andra här inne ...speciellt er med samma
intressen...(stämmer ju iaf för samtliga).
Har klickat runt på bilder och sånt och sett några av er iaf och vad ni
byggt...hoppas kunna bidra med lite själv oxå.

MVH
Andréas Rootzén, Jönköping