    Välkommen Andreas! —Tobbe Arnesson
   Välkommen till Lugnet och loc.se! Andreas Rootzén från Jönköping: (URL) skriver (i mail): "Halloj...jag e ny medlem på Lugnet och skulle gärna vara med på någon träff om det blir någon av i Sverige...har lite taskigt med tid men viljan finns. Såg (...) (21 years ago, 4-Dec-03, to lugnet.loc.se)

        Re: Välkommen Andreas! —Andréas Rootzén
   Tack...försökte lägga upp ett eget meddelande för några dagar sedan men man var av någon anledning tvungen att bli godkänd för att få posta...skulle det inte räcka att logga in och ge medlemnummer...för det är väl samma sida..? Jaja nu e jag godkänd (...) (21 years ago, 5-Dec-03, to lugnet.loc.se)