    Lego kopiator —Mikael J-berg
   Fick hem massor med Lego förra veckan, Back-Hoe, RIS, Pneumatic mm. mm. så jag har äntligen kunnat börja bygga på allvar. Började med att bygga Back-Hoe och satte sedan in en kompressor i den. Finns bild från detta på mitt brickshelfkonto. Sedan (...) (21 years ago, 15-Oct-03, to lugnet.loc.se)

        Re: Lego kopiator —Tobbe Arnesson
   (...) Efter tre år med Liftarms är jag fortfarande inte vän med dem, de har sina användingsområden men inte i den mängd som nya set består av... (...) Förstår att det blir lite skakigt :) (...) Evolution! (...) Har du skrivit kod förr, speciellt (...) (21 years ago, 15-Oct-03, to lugnet.loc.se)