  Re: Ny här på lugnet

Hallå igen, tar mig friheten att svara allihopa i den här tråden. Har försökt posta detta tidigare men det verkar inte som om den allsmäktiga cyberguden varit på min sida då han behagat skicka konstiga serversvar till mig. Tobbe underrättade mig om (...) (21 years ago, 30-Sep-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Ny här på lugnet

Skickar väl in mina svar till allmän beskådan också då :) In lugnet.loc.se, Mikael J-berg wrote: <<snipp>> (...) Själv huserade jag i .technic rätt länge via mail innan jag upptäckte webgränssnittet och sedan började köra via news. Nu kör jag bara (...) (21 years ago, 1-Oct-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Ny här på lugnet

(...) Jag hörde lite från min bror i Umeå om Truckshown när den var där. Jag har dock inte lyckats jaga rätt på nåt slags "turneschema". Nån som vet vilka städer som kan vänta besök och när? (21 years ago, 1-Oct-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Ny här på lugnet

(...) Kanske ringa LEGO och fråga? När var den i Ume? Den var i Borlänge i lördags så den verkar vara på väg söderut - förmodar att de inte flackar kring för mycket i landet. Danskregistrerad lastbil så de kanske är på väg hem? /Tobbe (21 years ago, 1-Oct-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Ny här på lugnet

(...) Det är ju förstås en ide... (...) 21 september tror jag den var i Umeå. Då bör det finnas ett vist hopp för ett Örebrobesök snart. /Henrik (21 years ago, 1-Oct-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Ny här på lugnet

Här är lite bilder från lastbilen: (URL) (21 years ago, 6-Oct-03, to lugnet.loc.se)