    Recension: Star Wars-Lego —Eric Hampusgård
   Jag tänkte recensera några SW-byggen som jag haft nöjet att träffa på. 1. Naboo Fighter (7141) (URL) Ett trevligt bygge med några intressanta lösningar. Lite väl skramligt i min smak då sidomotorerna sitter fast med varsina två Technic-sprintar. (...) (25 years ago, 9-Dec-99, to lugnet.loc.se)

        Re: Recension: Star Wars-Lego —Tobias Möller
    Eric Hampusgård skrev i meddelandet ... (...) Instämmer. Jag njöt av att bygga modellen. Det som jag tycker är ett problem är att "elden" från motorerna faller av ganska lätt. Dessutom är det inte så kul att svooscha runt X-vingen, men den gör sig (...) (25 years ago, 10-Dec-99, to lugnet.loc.se)