    Re: SweLUG = lug.se? —Henrik Johansson
   (...) Hallåj! Så sitter man här på jobbet igen, och gör allt för att undvika att faktiskt jobba ;), efter en allt för kort semester (känns det som iaf). Det mesta av ledigheten har gått åt till att iordningställa mitt nyiköpta akvarium på 540l. (...) (21 years ago, 8-Aug-03, to lugnet.loc.se)

        Re: SweLUG = lug.se? —Tobbe Arnesson
   (...) I mitt fall är det inte så svårt, har nada att göra just nu. (...) 6195 tigger om att få bo i ett akvarium! Dessutom har LEGO sagt att det inte finns någon som helst hälsofara för fiskarna (om man inte kladdat ned klossarna med cyanid vill (...) (21 years ago, 8-Aug-03, to lugnet.loc.se)