Re: Klistermärken
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 4 May 2003 13:00:41 GMT

Ralf Jonasson wrote:
När jag återuppbyggt min legostad upptäckte jag hur naket allt såg ut utan
alla klistermärken.

Är det bara att sätta sig vid datorn och försöka scanna in motiven och hitta
rätt färger osv, eller finns det att få tag på någonstans?

/Raffe, som har Postbil 6651 som favorit-bil

Pröva på http://www.bricklink.com/

/Pehter

--
MT++, TC+++, MOC+ #+++ S++ LS++ HAL A+++ HKrm LM+ YB75M