Subject:
RIS 1.5 til 999 dkr.
Newsgroups:
lugnet.loc.dk, lugnet.loc.se
Date:
Fri, 2 May 2003 13:25:24 GMT

ahhh  en dejlig dag  :)

Til byen for at købe konfirmationsgave til lillesøster.
I Magasin i København ser jeg så RIS 1.5 sat ned til
999 kroner. Jeg ved ikke om den har været det længe
(får ikke reklamer) men tænkte at jeg hellere måtte
give det videre.

Og ja.. Impulskøb er nu af og til dejlige  :D

Hilsner!

--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk  |
| N55 43.184  E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |