 Help on Searching

 Local / Sverige / 130
129  |  131
Re: HOWTO: International Money Order from Sweden
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 20 Nov 1999 12:16:40 GMT
Viewed:
696 times

Eric Hampusgård:

Är det någon av er som har erfarenhet av att skicka "lite" pengar till USA?

Jeg plejer bare at bede min bank om at sende en check i
dollar for mig (eller skrive en check ud i dollar).

Jeg maa indroemme at jeg ikke rigtig kan huske hvad de tager
for det, men jeg kan tjekke mit naeste kontoudtog. Der
skulle det fremgaa hvad det koster at sende 25 USD fra
Faeroerne til USA (jeg vil vende tilbage med beloebet). Jeg
mener det drejer sig om 25-50 kroner (inklusive konvolut og
porto).

De fleste banker har vel en konto hos en af deres
konkurrenter/kolleger i USA. De checks jeg sender er saavidt
jeg husker altid trukket i Chase Manhattan (tilsyneladende
almindelige checks).

Leg godt,

Jacob

    --  E-mail:          sparre@cats.nbi.dk          --