  Re: Grattis Tore! SOTM!

(...) Ett hett tips är att köra webgränssnittet (iaf. om man är LUGNET-medlem), då slipper man otyget med kvittensmail! (...) Appropå det är det en ny AFOL i farten igen, en Henrik Johansson från Örebro (Kumla). Vet inget mer än så, förutom att han (...) (22 years ago, 10-Feb-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Grattis Tore! SOTM!

"Tobbe Arnesson" <StPnAtM@lotek.nu> skrev i meddelandet news:HA3MpD.4xM@lugnet.com... (...) då (...) Nu är ju mitt problem jag kopplar upp med modem, inget bredband alltså, och att läsa/svara i 20 lugnet-grupper on-line blir lite dyrt (och jag blir (...) (22 years ago, 10-Feb-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Grattis Tore! SOTM!

(...) Hmm, men då måste jag ju komma ihåg mitt lösenord. (Om jag nu någonsin erhållit något?) Finns ingen 'forgot your password"-knapp vad jag kan se... /Tore (22 years ago, 10-Feb-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Grattis Tore! SOTM!

(...) *ställer mig och lallar i ett annat hörn en stund* Inte på det tänkte, bortskämd jag blivit har... Fast en annan lösning är att installera linux och skriva ett script som automatgodkänner kvittensposten, läste att det var en bunt som gjort så. (...) (22 years ago, 11-Feb-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Grattis Tore! SOTM!

(...) Du kan begära en reset här: (URL) är en bunt tidigare ärenden: (URL) är troligen Dan Boger som fixar det, så du kan säkert maila honom privat också... Jag fick mitt lösen via mail samt att man kan regga tre andra lösen så totalt kan man ha (...) (22 years ago, 11-Feb-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Grattis Tore! SOTM!

"Tobbe Arnesson" <StPnAtM@lotek.nu> skrev i meddelandet news:HA4tvK.AD5@lugnet.com... (...) :) Har inte provat linux än, risken finns att min hustru har en annan syn på vad tiden skall användas till... (Sniff, sniff, luktar det målarfärg?) Fast jag (...) (22 years ago, 11-Feb-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Grattis Tore! SOTM!

(...) Jeg har gjort dette. Man må kanskje ikke nødvendigvis ha Linux for å få det til. Det viktige er vel at man har en tilgang til en datamaskin som er "online" 24 timer og som kan ta i mot mail. På den måten kan kvitteringsmailen starte et program (...) (22 years ago, 12-Feb-03, to lugnet.loc.se)