    Re: Dumt Fôlk. —Anders Isaksson
   "Tobbe Arnesson" <StPnAtM@lotek.nu> skrev i meddelandet news:H8tCyB.ML5@lugnet.com... (...) Den texten passar ganska bra för test av newsreader och browser och internationella inställningar :-)) -- Anders Isaksson, Sweden BlockCAD: (2 URLs) (22 years ago, 16-Jan-03, to lugnet.loc.se)

        Re: Dumt Fôlk. —Tobbe Arnesson
   (...) Om du går in i Kontrollpanelen (på din Windows 95/98/NT/2000/XP dator) och kollar fonterna får du se (om du dubbelklickar på en font) ett meddelande som användes för att testa telegraf (?) överföringar. Man sände det först för att se så allt (...) (22 years ago, 17-Jan-03, to lugnet.loc.se)

        Re: Dumt Fôlk. —Juergen Stuber
   (...) Jag vet inte vad de står i denna proprietära mjukvara, men i min kollektion finns det "Flygande bäckasiner söka hwila på mjuka tuvor." och på tyska "Falsches Üben von Xylophonmusik quält jeden größeren Zwerg." Och sen kan man leta lite runt (...) (22 years ago, 17-Jan-03, to lugnet.loc.se)