    SweLUG hemsida, förslag? —Tobbe Arnesson
   Hallåj! Nu när jag har festen bakom mig är det dags att ta tag i SweLUG. Min vision är att vi gör en hemsida med info om oss svenskar, bilder från träffar, länkar till våra sidor och försöker ha minst två träffar per år- förslagsvis senhöst och (...) (22 years ago, 17-Dec-02, to lugnet.loc.se)

        Re: SweLUG hemsida, förslag? —Anders Isaksson
   (...) [... snip en massa som jag håller med om till 100% ] (...) Beror givetvis på vilken målgrupp vi har för sidorna. Är det en 'show off' riktad mot hela världens AFOLs, eller är det i första hand en 'värva nya svenskar'-sida? Vi får ju tänka på (...) (22 years ago, 20-Dec-02, to lugnet.loc.se)

        Re: SweLUG hemsida, förslag? —Tobbe Arnesson
   (...) Prio ett är att värva och organisera svenskar. (...) Prexis. Därför jag väger över mot engelska, samtidigt som det är en bonus att resten av LEGO världen kan läsa det (nästan iaf.). (...) Eller så skriver man sidorna på svenska och engelska, (...) (22 years ago, 23-Dec-02, to lugnet.loc.se)