Re: SweLUGFest?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 22 Oct 2002 09:41:14 GMT

"Tobbe Arnesson" <tnt@arnesson.nu> skrev i meddelandet
news:H4CJMr.4J3@lugnet.com...

Idag gjorde jag en SweLUG-logo i MLCAD, är den godkänd?
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=27229

Nästan, men 'e' och 'L' gar ihop, och sa skulle jag ju hellre se
tredimensionella bostäver i stället för ren mosaik...

För övrigt har jag just gjort en 'proof of concept' för Manbas 16x16 (eg.
(Nx16)x(Nx16)). Inga bilder än (och inget vackert att titta pa), men det
kommer nog sa smaningom.

(Det finns atmistonde nagon fördel med att vara hemma, förkyld)

BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm
Gallery:   http://user.tninet.se/~hbh828t/gallery/index.htm