Re: Lite tjat...
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 30 Oct 1999 06:38:57 GMT

Tja, jag är inte medlem (om den nu finns) men jag tycker att det är lite...
hur ska jag säga... olustigt när man engelska ord med svenska.
Men, man ska inte kasta sten i glashur, jag säger också engelska ord då och
då.

--Tobias

Anders Isaksson skrev i meddelandet ...
Tobias Möller skrev i meddelandet ...
Ännu en akronym jag måste lära mig... Vad betyder den?

FFBASR?

Observera frågetecknet! Jag undrade om du var med i "Föreningen För • Bevarandet
Av Svenskans Renhet", inte för att jag vet om den finns...

BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm
Gallery:   http://user.tninet.se/~hbh828t/gallery.htm